# HANTU DURIAN #

HANTU DURIAN ??? pernah dengar x??? 
hantu durian kat sini bukan bemaksud suka makan durian   :)(: ...
 atceli ni story saya dengan pesyarah subjek BI masa sem 2 dulu... 

kelas tu hari selasa petang... 
dia masuk klas n suruh kitorang wat karangan bi tajuk bebas..,
ni nak bagi markah free free lah nie... 
 hari tu jugalah si aswad nie tadak idea... 
haduyai duk pikir menda apa tak tahu la... 
 masa dia bagi 20 minit ja... emmm... 
tengok kiri tengok kanan sama ja sapa pun tadak idea...
 besa la klas petang mood semua hilang ...

* ok semua lagi 10 minit... karangan nie sapa siap  dapat 10 markah...

allamak kami geng2 laki nie  x buat apa lagi...
 yg budak pompuan dah separuh  nak siap... pulun p pulun mai...
 sempat jugak dalam 10 minit tu...  mcm x percaya...  
siap2 terus submit n  madam tu pun bg markah kat student lepas dia rite... 
n ketas dipulangkan... tpi yang  saya punya x dapat... heran betol.... 

 sekali dia pangil... haaa... yang nie HANTU DURIAN...
 "Allamak sah dah tu kertas aku"
"madam boleh saya tengok kertas tu"
"sorry madam ni kertas saya"
* kamu rupanya si hantu durian

(tertunduk tersipu malu sebentar)


 mak ai... betapa malu nya aku waktu tu... 
dah la pompuan ramai... kelas joint  pulak tu...
sampai ke habis sem lekat HANTU DURIAN...

 btw madam saya x makan durian sangat... saya suka manggis... 
kan sedap kalau madam paggil saya HANTU MANGGIS... hehehe

dia paggil  mcm tu sbb saya TERLUPA nk tulis nama n number matrik... 
  so ingat la lepas nie kalau apapun dapat ja ketas terus tulis nama... kalau x nasib la...

No comments: