SUAMI-SUAMI bukan SUAMI ISTERI


APA suami-suami? yela kalau dah laki kahwin laki xkan nk paggil suami isteri kot??
 Hubungan sejenis??? eeee geli kot dengar... tapi itulah reality sekarang... x kisah samada GAY ataupun LESBIAN ... sekarank dah banyak isu2 gay n lesbian nie herrmmm x taw la apa nak jadi...
Tapi bila kita duk fokus tentang golongan homoseksual sampai ada yang terlupa ada lagi satu kategori yaitu BISEKSUAL... mana lagi bahaya???

atceli ni nak story la ciket xperience terkena dengan gay2 nie... first time waktu mula2 keja...
pagi hari first keja pagi tu mood mmg ok sampai p keja pakai baju pink+putih... saja syok2...
bila sampai kat tempat keja "time parking moto"ada sorang brader nie mai... "
       A      : hai adik lawa la pagi nie...
sayakisah : hah p dah aku(dalam hati)
      A       : adik nk x teman abg kita g minum2 kat cafe depan tu lagipu tentu adik x brekfes lagi kan?
saya kisah: errr xpa la  dah ada org tggu saya nk brekfes lagipun takut lmbat masuk keja nie...
      A       : alla... betul taknak nie abg belanja , lagipun abg baru kena loteri semlam...(terus dia pegang tangan                              sayakisah n nak bawa g minum)
*keadaan semakin gawat
sayakisah : awat yang x reti bahasa nie orang kata xmaw xmaw la(naik angin dah)
      A       : ops ok sory ggu...
sayakisah : fuhh lega...

hahah... tu baru cerita yang gay.... yang biseksual punya pun ada gak.... yang nie kawan saya...
nie cerita dia... 

saya kisah: wei semalam ang wat apa? awat arini masuk keja lmbat.
B             : aku tidoq dgn hubby aku la kat hotel ...
saya kisah: hahahha.. hampa x takut ka kna rush dgn jabatan agama???
B             :mulut jangan capoi... hubby aku duit bnyak xkan nk amik hotel murah2...
saya kisah: wei2 hubby ang dah kahwin blum... 
B             :dah, anak 3... sulung umur 16...
saya kisah: emmmm ok hensem sgt ka laki ang tu???hhahahaha
B             : kalau x hensem pun duit bnyak...
saya kisah:bila hang nk taubat hah???
B             : nanti2 la x puas lagi nie...
saya kisah: aku pun tataw nk jadi apa dgn hampa nie... laki dgn laki pun jadi keja... dgn pompuang ada nafsu ark???
B             : laki aku ja ada aku tadak... awat nak try ka??
saya kisah:sory wei  nabi x ngaku umat kot...
B             : mmg pun... nanti aku taubat la...

emmmm... btw time pakwe dia jemput dia.. perh mmg org kaya... kesian kat kat wife dia... xpa la... hope2 dapat hidayah...
ada lagi 3, 4 org yang biseksual nie yag saya kenal n ada setengah tu tu mmg aktif...  kesian kat diorang..

be carefull kepada perempuan kat luar sana... sbb golongan biseksual nie mmg hensem2... emmm x taw la sapa terkena nasib...  n yang homoseksual pun boleh berubah kepada bisexsual... sebab tu kalau berkawan tu kena kenal kawan kita sebaik mungkin... kepada sesiapa yang selalu idamkan lelaki hensem tu  jaga2lah yea sbb mat2 gay nie bnyak muka2 jambu...  berhati hati lah yea....

2 comments:

iAmCekbolat said...

menakutkan.. haha..

Zul De Alexis said...

erkk...sm pon ada gak pengalaman kena kacau ngn gay nie..serius mengembang bulu roma..ahaa